Monday 31 October 2011

"Jag rear ut min själ, allt ska bort."

Mina rithurtsar är överfulla, så jag tänkte att det var dags att göra sig av med lite smått och gott. Det är inte så att jag är en sådan person som har svårt att släppa ifrån mig mina verk eller illustrationer, utan jag är snarare väldigt oorganiserad. Jag lyckas aldrig ta tummen ur att lägga upp det till försäljning, såsom i min etsy shop som har ekat tomt i över ett år.
Min tanke var dock att lägga upp det här först, så att ni får första tjing om det finns intresse.

Först ut är lite drypoint tryck (Intaglio) tryckta på BFK Rives tryckpapper och måtten är ca 28,5x38,5 cm. Det är små upplagor på 4, alltså det finns fyra styck av varje, alla varierar smått i färg p ga tryckkänsligheten. Finns i både sepia och svart färg. De gör sig perfekta i barnkammaren eller som present om man ska på baby shower.
Pris, 250 kr styck, frakten bjussar jag på.
Maila mig på pappersplan@gmail.com om du är intresserad av någon speciell eller vill se skillnaderna lite närmare.




I'm selling some drypoint prints, email at pappersplan@gmail.com if you're interested in buying.

No comments: