Sunday 22 July 2012

Single White Female

Jag fick en kommentar idag där det stod såhär:
"Ähh, läser du min blogg, för jag fick ett brev av dig typ.. Kolla bloggen här och skriv om du gör det elr ej".
Det visade sig att den här tjejen hade fått ett fanmail utav någon som påstod sig vara mig.
Så låt oss klargöra några saker.

1. Jag brukar vanligtvis inte skicka fanmail till folk och om jag ritar ett porträtt utav någon så lägger jag det upp här på min blogg.
2. Jag skriver och stavar INTE som en 10-åring.
3. Den personen som har gjort detta, läser säkerligen min blogg och till dig riktar jag detta: Det är INTE okej att göra så, det är rent av udda och LÄSKIGT att påstå sig att vara någon annan. Så var snäll och sluta upp med det och om du inte förstår detta, så rekommenderar jag att du tittar på filmen Single White Female.


No comments: