Wednesday 31 August 2011

Alltså jag klagar inte

inte det minsta. Men på sista tiden har jag varit upp över öronen upptagen med beställningar. Det är hur grymt som helst, det enda tråkiga med detta dock är att jag inte har tid att göra sådant som jag själv vill göra. I vanliga fall när jag får ett intryck, en idé så kan jag sätta mig ner och rita/måla det. Men nu känns det som min hjärna varje dag fylls med nya idéer och jag blir tvungen att skriva ner dem för att det börjar att bli knôfullt därinne.
Hur som helst, på tisdagar brukar jag gå på ett filmquiz här i Göteborg. En av gårdagens frågor berörde Rocky och då började vi i laget prata om hur cool Drago (Dolphan) var med sina få repliker i filmen. Detta är en av dessa repliker.


On Tuesdays I go to a movie quiz, and this drawing is inspired by one of yesterdays' question.

No comments: